maanantai 27. tammikuuta 2014

Aloitetaanpas

Fresh start

Rupesin pikkuhiljaa taas kyllästymään tohon mun aikasempaan blogiin.
Tällä kertaa en poista sitä, tein tähän rinnalle vaan uuden. 
Paljon helpompi alottaa tää kirjottaminen ns. puhtaalta pöydältä, kuin pyörittää toi 'vanha' blogi ihan ympäri.

Tähän blogiin ajattelin oikeesti panostaa kunnolla, kirjottaa suhteellisen säännöllisesti monipuolista tekstiä ja yrittää pitää postaukset sopivan pitkinä/lyhyinä.
Ajattelin myös alottaa ton ns. "blogikuvauksen", eli yritän ottaa mahdollisimman paljon kuvia mun postauksia varten.

Muuta uutta

Kuten varmaan oottekin jo huomannu, niin laitoin tohon yläpalkkiin pari välilehteä, joista löytyy tietoja musta ja mun harrastuksesta, sekä linkit mm. facebookkiin. Mun mielestä on paljon kätevämpi laittaa noi ns. tärkeimmät jutut noiden välilehtien 'taakse', niin ne löytyy paremmin. 

Lisäksi

Mä toivoisin ja olisin tosi kiitollinen jos kommentoisitte näihin mun teksteihin mahdollisimman paljon. Kaikenlainen kommentti on tervetullutta! Haluisin saada parannettuu mun blogia ja kirjottaa aiheista jotka oikeesti vois kiinnostaa lukijoita!

Lisäks ois super jees, että liittyisitte lukijoiks jos tää blogi vaikuttaa yhtään lukemisen arvoselta!
Mun on jotenki paljon helpompi kirjotella tänne kaikkee, ku tiiän et joku oikeesti lukee näitä mun stooreja! 



- Michaela 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti