keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Kuntoilua 1

Aluksi..

Ajattelin tehä nyt vähän enemmän tälläsen kuntoilupainosen postauksen.
Oon jo pidemmän aikaa halunnu ruveta käymään kuntosalilla ihan kunnolla, mut resurssien puute on tehny sen lähes mahdottomaks. Äiti kuitenki lupautu kustantamaan ainakin aluks 10-kerran kuntosalikortin ja sen jälkeen ehkä 0,5v. jäsenyyden.


Treenipaita

















Syitä

Syy, minkä takia haluun päästä kuntosalille on yksinkertanen; haluun kohentaa mun yleiskuntoo, saada lisää lihasta ja muotoja mun kroppaan. 
Oon periny mun faijan geenit (syö mitä vaan, millon vaan, missä vaan ja niin paljon kun tekee mieli, ei näy missään) joten ainoo tapa saada lisää painoa on käydä salilla ja saada lisää lihasmassaa.
En oo pitkään aikaan käyny vaa'alla, mut mun paino on tällä hetkellä 62-65kg (huomioi 178cm pituutta) ja mun oma ihannepaino sekä se ns normaalipaino pituuteen nähden olis about 70kg.


Treenikengät














Before starting

Ennen ku pääsen kuntosalille rehkimään, haluun tehä jotai muutaki ku vaa istuu paikallani. Löysin yhen tosi hyvän, tehokkaan ja kiireiseen aikatauluun sopivan treenin, johon ei tartte välttämättä ollenkaan painoja. Sitä mä vetelen himassa aina kun on aikaa ja fiilistä.
Lisäks oon ruvennu kävelee palokunnalle treeneihin ja/tai palokunnalta kotiin. 2-3h treenien lisäks tulee siis tehtyä sellanen parin kilsan lenkki maanantaisin ja keskiviikkosin.

Ylhäällä: koko paketti
Keskellä: urheiluliivit
Alhaalla: Treenihousut









































Lopuksi

Postauksen nimi on "Kuntoilua 1", koska suunnitelmissa on kirjotella jossain vaiheessa vähän enemmän samasta aiheesta.
Näihin kuviin ja tunnelmiin

- Michaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti